TiNet asiakasreferenssi – ABB Oy

ABB voi keskittyä ydintoimintaansa – TiNet huolehtii autot

Meille on tärkeää, että meillä on käytössämme ajoneuvohallinnan asiantuntija, joka ymmärtää meitä ja katsoo asioita meidän vinkkelistämme. Autoihin ja autopolitiikkaan liittyy paljon päätöksiä, ja niiden taustalle on tärkeää tietää esimerkiksi laista ja verotuksesta.

Meillä ABB Oy:llä on Suomessa 300 työsuhdeautoilijaa johdossa, myynnissä ja huollossa. Autokannan ylläpito ei ole ABB:n toiminnan keskiössä, vaan haluamme keskittyä omaan ydintekemiseemme.

TiNet ja erityisesti Riikka Ripatti ovat hoitaneet kahdeksan vuoden ajan meidän autokantaamme niin, että saamme olla huolettomia sen suhteen. TiNet kalustonhallintapalvelussa on tieto meidän ajoneuvoistamme ja saamme kaiken tarvittavan informaation suoraan sieltä.

Meille on tärkeää, että meillä on käytössämme ajoneuvohallinnan asiantuntija, joka ymmärtää meitä ja katsoo asioita meidän vinkkelistämme. Autoihin ja autopolitiikkaan liittyy paljon päätöksiä, ja niiden taustalle on tärkeää tietää esimerkiksi laista ja verotuksesta. Lisäksi heillä on tietoa myös suunnitteilla olevista muutoksista.

Saamme analysoitavaksi vaihtoehtoja tai vahvoja suosituksia, joihin voimme perustaa päätöksemme. Voimme myös pallotella kysymyksiä hänen kanssaan tai varmistaa, että suunnittelemamme päätös huomioi asiat joka kannalta.

Henkilökohtaista palvelua

Tämä on aitoa kumppanuutta. Se näkyy esimerkiksi vastuullisuusasioiden nostaessa merkitystään.

Autokannan päästöt ja ympäristövaikutukset ovat tulleet aiempaa tärkeämmiksi, ja tarvitsemme niistä tarkkaa tietoa. Emme välttämättä ole ensimmäisellä yrityksellä ole osanneet pyytää oikeanlaista raporttia. TiNetin asiantuntijoiden kanssa keskustelemalla olemme ymmärtäneet, millaisesta raportista saamme juuri tarvitsemamme datan.

Toinen tärkeä näkökulma meille on se, että jokainen työsuhdeauton käyttäjä saa TiNetin Riikalta henkilökohtaista palvelua ja neuvoja auton hankintaan, huoltoon ja ylläpitoon. Jokaiselle on selvää, miten ongelmatilanteissa täytyy toimia ja keneltä saa apua.

Raportointi yhä tärkeämpää

Raportoinnin merkitys kasvaa jatkuvasti. Olemmekin esittäneet TiNetille toiveita raportoinnin kehittämisestä ja järjestelmää on kehitetty näiden toiveiden mukaisesti.

Esimerkiksi autojen käyttövoiman muutokset tuovat uusia haasteita. ABB on sitoutunut vähentämään päästöjään, ja täyssähkö- sekä hybridiautojen osuus kasvaa meillä koko ajan. Se tuo tullessaan uusia haasteita, erityisesti latausratkaisujen kehittämisessä.

Nyt kaikki bensakortit ja latauslätkät menevät TiNetin kautta, ja olemme kehittäneet yhdessä ratkaisuja, joilla autojen lataaminen niin kotona, töissä kuin matkallakin olisi käyttäjille mahdollisimman vaivatonta.

Kokonaisvaltaista apua autokannan hallintaan

TiNetin palveluiden ansiosta voimme olla huolettomia. Tiedämme, että autokantamme ylläpito on hyvissä käsissä. Heillä on vahva näkemys siitä, mihin suuntaan markkina on kehittymissä. Saamme käyttöömme heidän osaamisensa ja asiantuntemuksensa – ei pelkästään silloin kun kysymme, vaan hän myös ennakoivasti tuo esille asioita, joita meidän kannattaa huomioida toiminnassamme.

Pääsemme myös hyödyntämään Riikan pitkää kokemusta ja kontakteja alalta. Hän pystyy suosittelemaan esimerkiksi toimittajia, automyyjiä ja huoltopaikkoja vahvan asiantuntemuksensa ansiosta.

Tätä kumppanuutta on hyvä jatkaa!

Business Partner, Marja-Leena Javanainen

Henkilöstöjohtaja, Henri Hilke

ABB Oy

Etsitkö tehokasta kumppania autokannan hallintaan?

Ota yhteyttä ja keskustellaan tarpeistanne tarkemmin!

Mikko Hiltunen
COO – Operatiivinen johtaja
040 575 1544
mikko.hiltunen@tinet.fi

Lataa TiNet-esite

Esitteestämme saat tarkempia tietoja TiNet-kalustonhallinnasta ja -polttoainekorttien palveluista. Esitteestä voit myös löytää asiakasreferenssejä, sekä tutustua palveluiden hinnoitteluun.

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.